Prośba o analizę logów - Audi A4, B5

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jak66
    Classic
    • 2012
    • 19

    Prośba o analizę logów - Audi A4, B5

    Panowie jeszcze mam takie pytanko.
    Po polerowaniu jakieś zabezpieczenie na felgi? Jak tak to jakie.
    No i co zrobić aby później takich hocków klocków uniknąć czym je myć i konserwować?

    Pozdrawiam.
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Prośba o analizę logów - Audi A4, B5

    Cześć.
    Koleżanka ma problem ze swoją A4 z 1997 roku. Silnik 1,9 TDI ze zmienną geometrią.
    Proszę zerknijcie na logi:

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.


    Do tego po przeskanowaniu wyskoczył błąd:

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 028 906 021 GN
    Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 06335

    1 Fault Found:
    00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
    28-10 - Short to Plus - Intermittent
    Readiness: N/A

    Z góry dzięki.

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      to turbo wcale nie wstaje.

      zrób komplet logów statycznych, dynamicznych i bs.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Była u machera i ten stwierdził, że trzeba ecu wymienić bo wskazuje na padnięty czujnik G71, który jest w ecu. Ja chcę wymontować ecu i zobaczyć, czy się nie dostał do niego olej, bo na forum A4 o kilku takich przypadkach pisali.

        Mam też zastrzeżenia co do pracy turbiny. Wg sztanga gruchy ma za mały skok (około 5 mm) Powinna chyba trochę bardziej się ruszać?

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez kabanos
          Była u machera i ten stwierdził, że trzeba ecu wymienić bo wskazuje na padnięty czujnik G71, który jest w ecu. Ja chcę wymontować ecu i zobaczyć, czy się nie dostał do niego olej, bo na forum A4 o kilku takich przypadkach pisali.

          Mam też zastrzeżenia co do pracy turbiny. Wg sztanga gruchy ma za mały skok (około 5 mm) Powinna chyba trochę bardziej się ruszać?
          to sprawdz kompa.

          Sztanga powinna ok 1-1,5 cm sie poruszac
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • kabanos
            RS
            • 2011
            • 4544
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Zamieszczone przez rOBERTO795
            Sztanga powinna ok 1-1,5 cm sie poruszac
            Wg mnie tyle to się nie rusza, ale sprawdzę to.

            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

            Komentarz

            • Weso
              Drive
              • 2014
              • 47

              #7
              Zobacz, czy wszystkie wężyki podciśnienia są szczelne i siedzą na swoim miejscu.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Logi z silnika ASV, ktorego nigdy nie było w A4. Do tego lekko zmodzony.
                Zrob logi statyczne 011 Basic Settings
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Wolga85
                  Rider
                  • 2014
                  • 288
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Short to plus to ewidentna przerwa w obwodzie wykryta przez sterownik jak nic nie odpinałeś to kabelki i czujnik do sprawdzenia.

                  Komentarz

                  • kabanos
                    RS
                    • 2011
                    • 4544
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Mam ograniczony dostęp do tego auta. W poniedziałek postaram się porobić logi.

                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                    Komentarz

                    • outlaw
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 237
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      mam podobny problem blad G71 17564, 17569 G72,17553 G70 wiec nie ma mocy turbo nowe n75 nowy przeplywak uzywka i podmieniony egr , mocy niema
                      prawidłowa odległość ,mniejsza od większej

                      Komentarz

                      Pracuję...